Is believing you already do.

Livet er jo rett og slett bare herlig, og forhåpentligvis blir det bare enda bedre snart. Jeg og mine kjæreste krysser alt vi har for meg akkurat nå. Hihi. Er så heldig som har så gode mennesker rundt meg. De som støtter deg og mener du fortjener det aller beste, vet du, det fins vel ikke bedre enn det. Så de menneskene må man ta godt vare på, de som gir fra seg masse positivitet og glede, jeg lever jo, eller prøver å leve etter The Secret. Så å ha positive mennesker rundt seg, gjør deg selv mer positiv til livet, og hva skjer da? Livet smiler. Selvfølgelig så vil det være en nedtur her og der, men det vil det jo, for på et viss punkt har du jo nådd toppen, hvertfall det du trudde var toppen. Da må du sette nye mål og tenke annerledes og ikke la noe dra deg ned, fordi DU er perfekt, og du kan få akkurat det du vil her i livet, du må bare gjøre noe ut av det. Ting kommer ikke av seg selv.


Bildet tatt på bursdagen min. 20år, måtte bare feire en siste barnebursdag med Hello Kitty tema. He-he. Kjolen er fra bikbok forresten. Veldig søt, men litt rocka. I like.

Ok, så nå sporet jeg jo helt av her, skulle egentlig skrive et beklager innlegg fordi jeg har vært fraværende, men det er jo teit. Hvem eier denne bloggen? – Jo, det er jo meg det, Carolina. Skriver når jeg vil, og det er vel de bloggpostene som blir best også kanskje. De som kommer litt på impuls og du får luftet tankene litt. Grunnen til at jeg har vært fraværende er rett og slett andre prioriteringer, jobb, familie, venner og kjæreste. I dag startet jeg også på fotterapeut utdannelsen, virker veldig spennende.

Månedens produkt kommer i løpet av uken!

Huff, nei nå må man sove. God natt, lesere.

