Hurra for bra blogging! Eh nei. Hehe, har ikke kommet tilbake i den bloggbobla ennå, og helt siden jeg sluttet for over et år siden så kommer jeg vel aldri inn i den heller. Er så mye annet gøy å finne på enn å tenke på at man må ta bilder under hver anledning for å ha noe å blogge om. Synes det er litt kleint å ta bilder av absolutt alt, jeg. Så dette blir ikke mye en personlig blogg, for det er ikke så mye å lese om. Jeg har et utrolig bra liv nå og kunne nesten ikke vært lykkeligere. Men det å «dokumentere» absolutt alt på bloggen ser ikke jeg på som noe spennende for dere å lese? Men vi er nå forskjellige, og godt er det. Så noen personlige innlegg blir det litt nå og da slik at dere bare får et bittelite innblikk på hvordan jeg er. 😉

Den siden jeg snakket om i forrige innlegg er en perfekt side for makeupjunkies som trenger inspo, liker å se andres arbeid, få hjelp/hjelpe andre på forum og ikke minst dele sine egne bilder og videoer til sminkeinteresserte over hele verden. Gå på http://beautylish.com å lage en profil tar 1 min, gjennom facebook noe som er superenkelt! Er som Instagram bare for de som er interessert i makeup, hår og negler. Dere finner meg ved navnet CarolinaM.

Har noen av dere bruker, så tar jeg gjerne i mot profilnavnene for å se!

