Forrige innlegg ble det spurt om hvilke tatoveringer jeg har så slenger like så godt med et bilde her. Sommerfugl nedover ryggen. Dette er en tatovering som betyr veldig mye for meg. Har ikke valgt denne bare fordi sommerfugler er fine å se på, men fordi dette er koblet til en person i livet mitt som betyr utrolig mye for meg og gjennom en hendelse i livet har det gjort at sommerfugl er noe jeg kobler opp med henne. Hun bor i Chile, og det er tungt å ikke kunne se den personen særlig oftere enn hvert 4. år. Pynten rundt ønsket jeg for å gjøre den spesiell, jeg vil ikke ha tatoveringer alle andre har, det er også viktig for meg.

Har også en til bak øret så kanskje 4 cm ikke stor, ble tatt litt på impuls, er noe blomster og stjerner, dessverre ikke fornøyd med den den dag i dag. Bruk derfor lang tid før du bestemmer deg, og sørg for at den betyr noe, da vil du aldri angre!

Har du noen tatoveringer du er misfornøyd med?

