Image

Beklager lange innlegg om hudpleie som har blitt lagt ut før på den gamle bloggen, men måtte få lagt de ut  slik at de kunne linkes til hudpleie siden øverst på bloggen her. Som sagt så har jeg byttet blogg så blir litt endringer underveis. For de av dere som ikke har lest på den andre bloggen, så er bildene tatt fra forskjellige ting jeg har drevet med siden tidlig i mai. Jeg har vært i London og besøkt en god venninne, vært i Paris med et par i klassen og ene bildet er tatt helt på toppen av Eiffeltårnet. 

Har sendt melding til Bloglovin’ angående bytte av blogg adresse, så forhåpentligvis vil alle dere som har fulgt meg før, direkte få innlegg hit. Hadde glemt bort hvor bra bloglovin er, har vært ute av bloggverdenen litt for lenge og glemt adressene til mange blogger jeg fulgte før, og vips så lå alle gode gamle på bloglovin, med bare 200 innlegg. Hehe, gleder meg til å se hvordan det står til med hver og en av dere!

– Drøm søtt lesere, klem 

