Velkommen til min nye blogg! For dere som ikke har lest bloggen min før, så pleide jeg å blogge på http://adorablehell.wordpress.com ja, I know… Jeg var rundt 13/14 da jeg fant det kallenavnet så ingen kommentar. Jeg er ferdigutdannet hudterapeut og føler jeg starter ett nytt kapittel i livet mitt og følte derfor for å lage en ny og mer seriøs blogg.

Her kommer jeg til å blogge om hudpleie og makeup, men skal ikke se bort i fra at det kommer en del hverdagsinnlegg også. Her kan dere kommentere på innlegg om dere lurer på ting og hvordan du kan forbedre huden din, i hvertfall gi deg noen tips på veien. én ting jeg vil si aller først er at jeg kommer ikke til å legge opp et hudpleieprogram for hver enkelt, dette tar tid og jeg trenger å se på huden din, snakke med deg og føle på huden din for å kunne gi deg en hudpleierutine som passer din hudtype og hudtilstand. Men jeg kommer til å blogge om mine favorittprodukter og skrive hvilken hudtype den passer til slik at du kan prøve deg frem uten å feile så mange ganger. Det er et hav av produkter til salgs så regner med at alle har vært borti et produkt de ønsket de aldri brukte.

Starter derfor dette innlegget med et spørsmål til dere;

hvilket produkt skulle du ønske du aldri hadde brukt?

